RSS

මෙලෝ රහක් නෑ

01 ජුනි

ඒ තමයි අපේ සගයෙක් ලඟදි කෙනෙක්ව හඳුන්වන්න දුන්න intoduction එක. මට ඉතින් හිනාත් ගියා. මොකද මම කියපු කෙනාගෙත් කියවුන කෙනාගෙත් දෙන්නාගෙම හැටි දන්න නිසා.

කියපු කෙනා හැම දෙයක් ගැනම ඉතාම අවධානයෙන් ඉන්න ලේසියෙන් කාටවත් නැමෙන්නේ නැති කෙනෙක්. එහෙම කියපුවාම නරකට හිතන්න එපා. එයා එයාගේ වැඩේ හරියට කරනවා. කතා කරන්න ඕනේ තැන කතත් කරනවා. ගරු කරන්න ඕනේ කෙනාට ගරු කරනවා. ඕනේ කෙනෙකුට උදව් කරනවා. ඒ වගේම අනිත් අය වෙනුවෙන් කතා කරනවා. පෙනී හිටිනවා.ඒත් ගොඩක් වෙලාවට වැරදි කාරයා වෙන්නේ එයා. අපේ සමාජයේ හැටියක් නේ ඒක.

මොනවට හරි කතා කලොත් ඉවරයි.කතා කරන කෙනා තමයි වැරදි කාරයා.

අනිත් කෙනා කාටවත් කරදරයක් කරන්නේ නම් නෑ. ඒත් තමන්ගේ වැඩේ විතරයි.එයාට කට්ටිය කියන්නේ පතෝලෙ කියලා. ගුනේකුත් නෑ අගුනෙකුත් නෑ ඒකලු පතෝලෙ කියන්නේ.

ඒ අතින් බලපුවාම දෙන්නාම හොඳයි.

ඒත් මම නම් කැමති පන තියෙන පළවෙනි type එකේ කට්ටියට. මනුස්සයෙක් වුනාම ජීවත් වෙන බව දැනෙන්න ඕනේ.ඔහේ ඉන්නන් වාලේ හිටියට වැඩක් නෑ. ඒ ඉතින් මට හිතෙන හැටි. ඔහේ බුම්මාගෙන ගතකරන ජීවිතේකට මම කැමති නෑ.

මම හිතන හැටි වැරදිද මන්දා.

 

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න